I'm on call, to be there!

En egen Dagens lista för jag har tråkigt!

Klädsel: Kjol från London, strumpbyxor HM, Linne HM, converse från någonstans i N.Y
Kuligaste än så länge: Fling snubbarna på odenplan som ville fota mig och baby. 
Humör: Trött, nervös, glad, lycklig
Mat: Banan till frukost, lite korv o potatis i skolan, nudlar
Längtan: Daniel, Snapple
Låt: Cyanide-Deathstars

kmr inte på någe mer XD



Dagen började med att jag hade råkat ställa in väckarklockan så att jag skulle gå upp tiden när jag börjar åtta, och jag började ju nio idag, så jag lår där och snoozade i en halvtimme och ville inte gå upp. När jag plötsligt kommer på att jag fan börjar nio och inte behöver gå upp nu! Bajs, men fick sova en kvart till. -.-
Träffade Daniel lite på morgonen, och hans kusin Elin på bussen. på Odenplan delade några ut såna där Mini Breaks eller vad dom heter, fån typ Kellogs flings grejs ni vet. Så kom en tjej och frågade om dom fick fota oss när dom gav oss såna^^ Haha XD
Geografin var ovanligt seg, men fick sluta tidigare för att käka innan samhällsprovet. Som gick sådär, hade ju tränat på massor av shit som inte ens var med! Kändes som det bara var om lågkonjukturer man skulle skriva >.<
Nu äre tråk, ska kanske spela lite Urbz innan jag tar tåget till stan och möter söt och åker hem till honom. :)
Btw, Snakes on a Plane ikväll, 5:an kl. 21:30. Fett bra men för läskig för mig, med riktiga ormar :|

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; åh, jasså : men du, då är det bara att fortsätta plugga franska vetja! :)

ÅK dit också, det bästa sättet att lära sig språket på :




Men uhu, snakes on a plane ._. den är så creapy.

2009-03-06 @ 21:54:38
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0