Smile big for everyone

När jag och morsi skulle åka och hämta Daniel så ringde min telefon, och fuck, det var från sommarjobbet som jag sökt. Och hon frågade massa och jag hörde inget för vi satt i bilen så varje gång hon sa något var jag tvungen att säga, vad sa du? Grooooovt pinsamt, måste ju tro jag är dum i huvudet eler något. Sen så fråga hon lite sen ba, jag återkommer inom en vecka om du fått det. Asså det stod på deras hemsida att det typ är 600 st som söker men bara 60 platser, inte fan kan dom väl ringa runt till 600 personer? Så jag borde ju ligga rätt bra till eller hur?
Btw, när jag hade dragit från skolan vid nio imorse och satte mig på 4:an så såg jag någon snubbe jag kände igen. Kom på att det var han från programmet Den rätte för Rosing, han är med i juryn.


Nu ska jag kolla igenom engelskan så jag kan till provet imorgon.
Jag hatar verkligen skolan, iaf jävla fucking Cyber. Sug kuk asså.
har två shit fucks som måste in på fredag, sen franska kapitlet till på torsdag, sen gammalt shit. Fan vad jag är dryg, det är jag verkligen.
:D
Smile big for everyone, even when you know what they have done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0