Yeahhhhh

Ouf, grovt trött nu alltså!
Dagen började med mycket frukost idag iaf :) Sen bar det av till skolan för historia prov, som gick bättre än jag trott, och jag var så pigg och mätt att jag orkade svara på de två vg/mvg frågorna som fanns! Kändes bra som fan!
Sen var det dryg engelska, pallar inte människor som ska sega ner hela lektionen med deras shitfuck snack! Blev lite grammatik och sen film, typ: En vampyrs bekännelser?Haha, lol, inte så bra enligt mig. Var det Brad Pitt och Tom Cruise som var med? Nasty asså.
Idrott, blev stress för mig, mina och natalia. Vi skulle först hitta dit, samtidigt som vi snabbt skulle in på hemköp för något att mätta våra tomma magar med. Men vi hann! Och idrotten söööööööööööööög kuk!
Sen till odenplan och posta min sommarjobbs ansökan, och träffa Daniel. Dra hem till honom och göra våfflor! :D GOTT!
Nu känns det som jag inte har några läxor, men det har jag tyvärr, gammla. Imorgon ska jag även till någe shit fuck museem >.<
Godnatt.

btw, jag är självklart hungrig igen -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0