Bättre

Nu är jag färdig med frågorna, NU! Fucking sick. Och då är det inte jag som har segat, utan det har gått sakta. Har inte ens hittat allt. Men det jag har bprde räcka till ett G, så länge jag får in allt i min skalle tills imorgon, men det ska nog gå bra. :)
Hann inte duscha nu ikväll, men jag börjar ju lite senare imorgon så jag hinner ju då. Tänkte ta bussen då också, så jag slipper komma försent bara för att tågen från Kårsta aldrig går -.-'
Fett trött är jag också, men ska sova när jag skrivit färdigt det här. Känner mig grovt stressad, men det ska blir bra. Imorgon ska jag göra fördig mera läxor eftersom religionen tog all tid idag. Plus att jag läste mailen, nationella i matte typ om en vecka, gilllar det inte. Jag är lite rädd att jag inte ska klara det. Så jag måste nog plugga på på det också...
Men nu drar jag, fett soft att soooooova! Älskar det, fast underbarast är det att sova med Daniel<3 som i lördags, att kunna gå upp på toa på morgonen, men sen när man lägger sig igen är det brevid underbaraste killen i världen, så jävla bäst :$ :) <3 Älskar dig baby <3

Kommentarer
Postat av: daniel

jag älskar dig baby <3<3<3<3<3<3

2009-05-03 @ 23:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0