Hur gör man?

Säg mig hur i helvetet man håller humöret uppe och är positiv när precis allt går fel och inget känns bra och man förstör allting hela tiden?
Jag vet fan inte hur jag ska vara, hur jag ska göra för att det alltid ska bli bra. Jag gör ju fel hela tiden. Det blir ju fel hela tiden.
Antingen säger jag för lite eller för mycket.
Är för feg. Skiter i saker. Tror saker.
Jag vet inte hur jag ska vara glad hela tiden när det inte blir bra. Känns som jag alltid försöker men det blir aldrig det som jag föreslår. Det är alltid jag som måste anpassa mig till allt.
Och föräldrar är så lätt att ljuga för, visst är det?

Kommentarer
Postat av: daniel

jag fattar inte <3

2009-05-04 @ 19:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0