Super sweet, not.

I fredags skulle jag och Daniel gå till Bergsjön och fiska lite, så mötte vi Lukas min brdoer på vägen så han henkade. När vi kommit till början av sjön så såg vi största ormen! Ni kan ju gissa vad jag gjorde, skrek så in i helvete och sprang det fortaste jag kunde därifrån. Hade ont i halsen långt efter det, men dom står kvar och säger att det är fyra till där. Antagligen hade den stora snoken fött ungar eller något. Åh, det var inte kul! Sen fick iaf Daniel en liten fish :)
Nu är han borta och jag kollade The City som var grovt sorgligt, och kollade Lady Gaga's nya musikvideo till Paparazzi. Hon försöker prata svenska, och hon klara det, och hon hånglar med svennen Alexander Skarsgård.
Nu ska jag väl tråka ihjäl mig, är som vanligt ensam hemma. Så jag är van, men det suger lika mycket hela tiden.

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja eller hur!

haha ja, det gör ju det ;D

2009-05-30 @ 19:11:14
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Uma

känner du någon som heter Adrian? :)

2009-05-30 @ 20:33:50
URL: http://umapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0