Tips till läxläsning?

Jag mår typ illa. Det kom precis nu, feta illamåendet. Tänk om jag skulle bli sjuk. Skulle inte det vara nice? Nej det skulle det inte. För imorgon ska jag göra läxor.
Men hur ska det gå till? Måste komma på några grejer så jag verkligen får dom gjorda.
1, .....
2, Dom måste iaf vara färdiga innan kl 18:00 när OTH börjar.

Asså fan, kan någon ge mig tips på hur jag ska kunna få mina läxor gjorda? Snälla. Jag kan aldrig ta tag i det på riktgit och fixa det, hur fan gör man? :( Det här känns inte bra.
Men fan! Om jag klara det, vad ska hända då. Det måste ju vara något bra så jag verkligen gör det. Jag kan...

Fitta. Jag försöker så jävla hårt men failar alltid totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0