Cashflow

Hallojsan!
Så, vad har hänt i mitt liv senaste tiden, vet inte riktigt vad som är värt att skriva här. Min broder Lukas har ramlat och slagit hakan och sytt den, han får nog ett charmigt ärr efter det iaf, haha. Sen har det väl gått bättre än vad jag trott i skolan. Fast det finns ju fortfarande lite rester, men det kommer gå bra.
Äh, palla gamalt.
Långhelgen, i onsdags drog jag och Daniel hem till Malin där det var lite folk. Vi var väl där till typ elva sen drog vi hem och sleepade. I torsdags var det den 21:a, bästa datumet<3 Fick finaste affischen jag någonsin haft som  nu sitter på min vägg :D
Åkte sedan in till stan för att träffa Louise, det var länge sen, trevligt trevligt.
Drog hem sen och så kom Daniel till mig igen, för i fredags skulle vi upp till Söderhamn där mammas kille Matz bor och skulle ha 50-års fest som vi skulle hjälpa till på. Så hela den kvällen jobbade vi för fullt! Haha, skulle väl i princip kunna säga att alla var fullla där uppe förutom vi. Och vi kunde ta mer betalt än vad som sagts först ;) Så nu har vi cash, delade upp pengarna från det som såldes i baren och det blev ca 750 kr var. Det fick vi för att hjälpa till, nice price! Vid halv tre åkte vi till huset och sov lite för att sedan i lördags morgon ta x 2000 hem till sthlm och hem till Daniel där hans papi skulle ha 40-års fest. :) Trevligt trevligt. Idag har det bara varit chill med finaste Daniel :) <3
Kan ju säga att jag är nöjd med helgen iaf, och har ju fått gaaanska mycket tårta :$ :)
Men nu ska jag gå och läsa min svenska bok och sen sova, ha det bäst!


bilen upp                                                       daniel är snygg<3

Kommentarer
Postat av: daniel

det var megabäst <3<3 :):):)puss på dig <3<3

2009-05-24 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0