Give me something to sing about

Svetten bokstavligen rinner på mig o jag har fått grov träningsvärk i magen efter detta ständiga hostande i 4 dagar. Men allt känns lite bättre idag, men imorgon blir det ingen skola iaf, får hoppas att jag klarar det på tisdag iaf. På tisdag kväll ska jag iaf iväg till Tibble gymnasium där det ska va trafik handledar kurs grejs, så det måste jag gå på hur jag än mår.
Nu ska jag försöka hitta något att äta, jag har inte ätit något vettigt de här dagarna förutom middagar. Endast 1 måltid om dagen är inte bra, o man kanske blir friskare snabbare om man får i sig näring o grejs... Sömnen är också helt skum, somnar kanske vid 2, vaknar vid 5 o är pigg, så sitter i min säng lite o bara glor, lägger mig ner o försöker sova mer, sen kan jag sova till typ 1...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0