All natural

Allt känns bara fuckat, jag vet inte varför.
Men jag vet iaf att jag har den bästa pojkvännen i världen, och det är så underbart, jag älskar dig.
Imorgon ska vi ha visning här hemma, måste städa upp i mitt rum lite (MYCKET), men det hinner jag ikväll.
Sen har jag lite frågor att svara på inför kultur o idéhistoria provet på måndag...
Sen vet jag inte vad, känner att jag har så himla mycket jag vill göra, sen finns allt det jag måste göra. Då blir det så att jag inte gör något av det för allt blir bara fuckat. Känner även att jag inte hinner njuta av någonting, för jag går bara runt o oroar mig o är stressad över alltför många saker.
Jag vill bara ha en liten dag där jag kan få njuta grovt, o känna hur allt är bäst o så himla värt, att jag är så värd allt.
Kommer det hända?


leloveimage

Kommentarer
Postat av: daniel

du har rätt till en lugn njutardag<3<3:)

2009-10-17 @ 23:01:11
Postat av: Louise

sv: de kmr aldrig hända <3

2009-10-17 @ 23:38:17
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0