Inspirerad

Vet ni vad jag har glömt, i torsdags påväg till idrotten så såg jag, mest känd som skådespelare, Alexandra Dahlström i tunnelbanan! Ni vet hon som är med i Fucking Åmål, Sanning och konsekvens o lite sånt, nice price!
Just nu för tillfället känner jag mig väldigt glad och uppspelt o jag vet inte riktigt, det är ett ord jag letar efter men kommer fan inte på de nu... JO! Inspirerad är det, jag känner mig inspirerad!
Fan vad najs, till vad, ja, inget speciellt faktiskt, godnatt!


bild från google

Kommentarer
Postat av: daniel

vem inspirerade dig <3<3puss<3:)

2009-10-19 @ 22:03:25
Postat av: becca

oooh juste, sanning och konsekvens! den filmen hade jag glömt :O

2009-10-19 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0