Någon dag

Idag är det kanelbullens dag, och faktiskt har jag ätit några bulls när jag var med baby för hans moster fyllde år.
Känner att jag den kommande veckan måste plugga ganska mycket, men det är inte så jobbiga saker som måste göras.
Sen behöver jag köpa nytt smink, sen finns det lite annat jag vill ha.
Ett plus i kanten är att nu går Roslagsbanan heela vägen in till tekniska igen! Så jag slipper hoppa av och byta vid Danderyd, grovt skönt.
Nu kollar jag Playa Del Sol, lite drygt, måste nog gå och packa ihop alla saker som ska med till pappa imorgon. Ska försöka komma i säng tidigt också, så jag är pigg i skolan imorgon!
Jag är iaf väldigt glad just nu, men känner mig ändå jävligt stressad i magen...
Een sak till, jag och baby ska börja träna i veckan nu också, som vi gjorde förut, det har jag längtat efter! :D

Kommentarer
Postat av: daniel

vi kommer attträna mega baby :D:D:D<3<3 älskar dig <3 :)

2009-10-04 @ 21:45:24
Postat av: SANIBO

sv: JAAAAAAA!! det är förjävligt!!

2009-10-05 @ 22:22:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0