050909

Asså, är det bara jag eller är det fler som haft problem med blogg.se, eller jag har fortfarande, där inlägg man lagt upp och kommentarer syns, de finns inte, helt tomt där, så man måste gå in i arkivet och kolla, vad är felet? >.<

Iaf, jag drog och träffade baby efter skolan idag, han köpte skor o jag hittade finaste halsdukarna som jag ska köpa en av, men kunde inte bestämma vilken färg men har nu gjort det så ska köpa den på måndag! Kan försöka fixa bild imorgon. Sen hem till honom och ha det bäst, men nu är jag hemma igen eftersom han ska upp typ 4 imorgon bitti för att åka långt upp i Sverige på kalas :)
Saknar dig sötis<3

btw, 5 september, tror min kissekatt Skrållan ska fylla år idag, men vet tyvärr inte om hon fortfarande lever, hon har sprungit iväg och inte kommit tillbaka sen flytten till söderhamn. saknar min kissekatt<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Sv: Jo, jag har kikat in där lite då och då men just det med kategorierna fick jag inte därifrån så jag vet inte...Men tack ändå!! :D<3

2009-09-05 @ 11:36:28
URL: http://thisisit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0