Lungcancer är onödigt, röka är ONÖDIGT!

Jag har iaf börjat spela Fish Worldfacebook nu, funtar på Farmville också, men jag är bara rädd att bli beroende. Det är det som har hindrat mig än så länge, för på riktigt. Jag kan bli helt grovt beroende av ett spel och spela det hela nätterna, vilket inte är bra för mig!
Btw, fick jag reda på idag hur min farmor dog. Hon hade lungcancer! Vi som trodde hon hade bivit vimsig och glömsk pågrund av att hon var gammal, men det var pågrund av gifterna från cancern som kom upp till hennes huvud, visade det sig på obduktionen(?). Nog konsekvenserna efter väldigt mycket rökande, så rök aldrig för i helvete. Så jävla onödigt att få cancer, tycker ni inte?

Kommentarer
Postat av: daniel

jag instämmer till 100% <3<3

2009-09-16 @ 21:51:14
Postat av: Louise

det är bra baby :)

2009-09-16 @ 22:06:59
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0