Pallar fan inte

Jag har typ massa saker jag vill skriva om, men jag mår bara så jävla pissigt just nu. Ibland hatar jag verkligen att ha skilda föräldrar. För ibland är de extra sakerna inte lika bra. Absolut inte lika bra när någon kan få mig att må så dåligt och känna mig så jävla dålig. Fy fan säger jag bara
Vill bara flytta, hemifrån som fan. Eller bara till min mamma
För fucking inget jag gör är ju rätt, hela jag är ju fel så det skriker om det. Det har jag ju läst

btw, rip patrick swayze!

daniel du är så jävla bäst och jag älskar dig så jävla mycket och är så jävla glad att jag har dig, vad som än händer, hur jag än mår och vad jag än gör<3

Kommentarer
Postat av: danielq

det kommer lösa sig baby<3<3

jag älskar dig av hela mitt hjärta <3<3<3

2009-09-16 @ 10:43:19
Postat av: Louise

tack söt<3

2009-09-16 @ 16:32:17
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0