17 Again, Farsan, Dantes Inferno

Igår såg jag 17 Again. Den var inte riktigt så rolig som jag trodde att den skulle vara, men den var bra ändå. Inget spec egentligen men den funkar. Ganska glad att jag inte såg den på bio för det skulle varit waste med money enligt mig.
Farsan såg jag också. Den var as kul vissa gånger, som de där filmerna är, dock trodde jag i denna också att den skulle vara roligare. Det blev liksom lite för seriöst hela tiden, så den skulle inte heller varit värd pengarna om jag sett den på bio.
Till sist blev det Dantes Inferno tror jag den hette, tecknad/animerad vet inte vad man kallar det^^ Dante och den gudomliga komedin eller va det heter kanske ni känner igen, fick iaf lite tips till min Helvetes skildring som jag ska skriva klart den här veckan. Kanske bäst att skriva den nu på en gång. Dock somnade jag så jag missade slutet, men Daniel berättade om det. Haha, den var nog den braigaste filmen av de här tre! ;D


Kommentarer
Postat av: daniel

så du somnade under den braigaste XD ! ! !!! !

2010-04-06 @ 16:13:05
Postat av: Louise

Meh! Ja :( Du väckte mig ju inte!

2010-04-06 @ 16:22:30
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: mikkiela

känner att jag borde se dantes inferno med tanke på att även jag ska skriva en slags helvetesskildring ;P haha

2010-04-07 @ 10:19:02
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0