Do you remember?

Hur jävla lättlurad är jag inte?
Det är ju fan komiskt, faktiskt. Att man kan tro, på riktigt, att tårar och promises skulle mena något, denna gången. Varför skulle du vilja den här gången? Du har ju aldrig riktigt velat, eller hur?
Jag har aldrig varit tillräckligt bra för dig. Ändå har jag ändrat mig och gjort hur mycket som helst för minsta lilla från dig. Att känna sig otillräcklig när allt annat redan rasat, det är inte bra.
Men när allt har rasat, när jag inte har något att hålla mig i, och jag letar efter dig. Det är då du räcker fram din hand, and slaps me right in the face.

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

louise jag saknar dig och vill få dig att må bra <3

2010-04-11 @ 23:21:40
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0