GAH!

Var och körde Yoga idag med mami, fy fan vad jobbigt säger jag bara! Men grymt najsigt! :) 4 eller 3 ggr kvar tror jag det var.
Nu sitter jag här och det känns som jag har typ magsår eller nått som typ kommer sprängas närsom helst och min mage kommer fräta sönder! Men jag får köra på ändå, för jag måste skriva ihop mitt historia b arbete som jag o en annan jobbar med, så jag ska lägga in hennes text nu. Inte det lättaste kan jag säga, av många anledningar. Och imorgon är det muntlig redovisning av allt, på Nobelmuseumet, i Gamla Stan! Blir nog att jag får ta ett snack med min lärare efter redovisningen, för redovisningen kommer nog inte bli något problem, för mig. Men sen så finns det annat som inte har slutat helt bra, men det ordnar sig. Nu måste jag fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0