Keep up

Så, jag har typ inte pallat skriva något i bloggen på några dagar, o senaste jag skrev var det bara om filmer.
Men nu känns allting ganska så jävligt bra.
I lördags var det fest för Natalia fyllde 18, så då bar det av ut till Aspudden! Var jätte kul där, och masaa trevligt folk. Så då kom jag inte hem förens vid fyra på morgonen, med det var kul att fira henne! :)
Söndags var chill, måndag flytt till mami och sen hem till Daniel. Vi kollade massa filmer o käkade den nya BJ, asgod! Dock blev det inte någon sömn förens kl 05.30 imorse... Haha, o sen var det bara att gå upp vid tio för jag skulle på körlektion. Som gick ganska bra.
Nu sitter jag hemma och är liksom ganska borta, jag har fått alldeles för lite sömn sen i lördags. Men det har det lätt varit värt! Och imorgon blir det nog ganska tidig uppstigning, för ska nog övningsköra med mami, o sen ska jag in till stan vid 12 o träffa friends!
Torsdag skola, fredag körlektion, sen kmr troligtvis Louise. Och mellan och under allt det här så fortsätter jag min kamp mot högen av skolarbeten som ska vara borta vid slutet av lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0