Oh lets go back to the start.



coldplay-the scientist, världens sorgligaste låt?

den borde inte ha kommit upp, jag borde inte ha kollat upp texten. jag borde inte ha låtit mig själv tänka så långt. jag borde inte låta mig själv minnas. jag borde inte låta mig själv gråta över dig. jag borde inte låta mig själv inte vilja fortsätta det här meningslösa livet.

men jag vill inte. jag vill inte göra det här längre.
jag kan inte göra det här längre.
du tog mitt hjärta. och jag tror du glömde att lämna tillbaka det.
men jag vill inte ha tillbaka ett trasigt hjärta som inte går att laga, hellre dör jag.

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

sv: Knappt jag vet... mamma och camilla va cp när jag va ledsen och sen har det eskalerat och blivit för stort och nu är mamma ledsen och sur typ.. Känns som att hon inte ser mig länge. Som att jag bor själv egentligen

2010-04-23 @ 10:15:36
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0