Sidecut?

Jag satt och letade lite bilder på google på sidecuts. Hittade dock ingen, men kom på att jag hade ju redan en på datorn. Men en annan bild jag hittade var den här:

Hur läskigt är det inte?! The Ring så in i helvete, fast värre!
Whatever, back to sidecut! Vad tycker ni om det? Jag har typ fått ett liitet ryck, och typ, funderar på det! Jag tycker det kan vara oslagbart snyggt på vissa, frågan är bara om jag skulle passa i det, och om jag skulle våga?

Den bra saken är ju att man faktiskt kan dölja det, för har man det tycker jag man ska ha det lite på sidan, sen lite av håret som kan ligga över ska vara överlagt till andra sidan, så den syns. Men vill man dölja, är det bara ta tillbaka till den vanliga benen. Super smart! Så, vad tycker n?

Kommentarer
Postat av: Linnie

Sidecut är så jävla snyggt!

Om du inte vågar så kan du bara lägga håret åt en sida, jag har så varje dag numera! :)

Puss <3

2010-04-13 @ 18:58:07
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Monica - Felice Mamma

Jag har sidecut, och det syns inte ens om jag inte villl att de ska synas ;)

2010-04-19 @ 20:40:48
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0