18 fucking år! :D

FÖDELSEDAG! ÄNTLIGEN FUCKING 18 ÅR! Kanske tycker jag är cp hyper, men jag är asglad och mår asbra!
Blev som sagt fest igår, Cia följde också med. Var hos någon snubbe i Vallentuna som Viktoria o hennes pojkvän kände. Började ganska lame, men jag, Cia och Cim drack lite och hade det roligt själv, ni är så jävla bäst. Sen blev klockan tolv, och min söta papi var den första att ringa och gratta :D Fick även en glass av snubben som bodde där, o han bakade även en kladdkaka till mig, som jag dock inte fick smaka... Champagne blev det också, haha. Men sen drog vi tre vid typ två, Cia hem till Daniel, o jag och Cim på bussen, pratandes med Cia i tele, sen fortsatte jag prata med Cia i tele medans jag gick hem, dock började det ösregna, o sen dog mobilen, så jag sprang hem o ladda den så Cia inte skulle dö av oro ;) Blev massa vatten och mackor sen sov jag, så idag mår jag braaa.
Blev dock tidigt uppgång för jag var tvungen att åka iväg och fixa en grej, men det gick bra, som tur var.
Nu ska jag baka tårta, och ha det chill med famlijen sen, för imorgon blir det utgång! Inget var ju typ öppet idag -.-'
Sen var det ju en grej igår som bara var förjävla underbar, o skulle nog inte hänt om inte Cim hjälpt till lite, men nu är jag iaf överlycklig och längtar ihjäl mig till onsdag!

puss på er, ska ta kort på min fina tårta sen!

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är bäst :D<3

2010-08-10 @ 20:46:00
URL: http://allerginochjag.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag vill också ha tårtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-08-12 @ 02:08:17
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Cia det blir tårta nästa vecka ju! :D

2010-08-12 @ 10:12:30
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0