Don't take that shit from you anymore

Skola på dagarna nuförtiden, inte direkt roligaste man kan göra! Men men. Har ett ganska så soft schema, kan fixa bild sen, likamed antagligen söndag då jag har tid.
Eftersom jag nu snart ska in till stan och träffa Jonathan, sen blir det väl hem och sova, imorgon en lektion i skolan, sen direkt tåget till Dalarna efter det och sen är jag där till söndag, och på söndag ska vi fira mig hos papi!
Men idag köpte jag iaf mina skor jag som suktat efter länge! Älskar dom! Hittade även två linnen på rea.

dom är dock inte så grå som bilden visar, utan svarta. även inte så fläckiga som de ser ut att vara.


sen förstår jag fortfarande inte hur människor orkar säga elaka saker till folk.
om en person kallar mig patetisk, vad ger det den personen?
jag skulle gissa på inget, kanske spänning för stunden
men den måste ju må så mycket värre än vad jag skulle göra av det ordet
för jag har lärt mig att inte ens bry mig om det
och inte heller låta dig vinna, utan jag har helt enkelt slutat prata med dig
undra hur lång tid det tar innan du märker det,
eller om du ens kommer reagera, eller låta mig bara försvinna ur ditt liv?

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga skor!

2010-08-21 @ 12:20:07
URL: http://emmaingemann.blogg.se/
Postat av: Jannie

ja dom är från dr martens :)



http://www.shoesonline.buyithere.org.uk/searchresults.asp?qs=us:Dr%20Martens:ws:e:

2010-08-25 @ 10:54:55
URL: http://finest.se/jannie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0