Oprah

Sitter och tittar på Oprah Show just nu, handlar om kvinnliga pedofiler. Det är en man som heter Gregg som är där och berättar, om hur hans mamma började misshandla honom, och sen utnyttja honom sexuellt när han var sju år, tror jag det var. Han är nu 46 år när han sitter där och berättar. Och jag kan typ inte sluta gråta. Alltså vilken jävla mamma gör sådär mot sina barn?! Hur kan så många människor i världen ha sådana fel i huvuden så man gör sånt där?! Okej om man hade det jobbigt när man var liten, men det är ingen ursäkt till att man ska bli sån när man blir vuxen, det är bara kämpa. Se på han Gregg, han var nu gift och hade en son.
Gosh, får så himla ont i magen av sånt här, och får mig bara ännu mer att längta till när jag har kunnat plugga färdigt till det jag vill bli och kunna hjälpa till mot sånt här skit.

Var även en minut i slutet där de visade bilder på en liten pojke, som hade dött, för att någon hade pratat i mobil när han körde och kört mot rött. Så jag är lätt på med att bilen ska vara en mobilfri zon. Utan tvekan. Det är stört farligt.

Kommentarer
Postat av: mikkiela

vilka jävla äcklen det finns alltså!

förlåt att jag inte kan följa med ikväll, men någon annan gång, så är jag på och jag ska fanimej bjuda dig på din födelsedagsdrink då, bara att påminna mig! <3

2010-08-11 @ 17:28:50
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0