Sjuuuuk

Igår morse kände jag av symptom som tydde på urinvägsinfektion, åkte hem för att ringa läkaren, men drack först typ en liter vatten, och kissade sedan sjukt mycket ca en timme senare, och sen kändes allt bättre, så jag ringde aldrig. Idag var det skola en timme, åkte sedan till centrum och handlade lite, bilds imorgon! Mötte upp Linn, hon följde med hem till mig, sedan tog vi bussen till Brottby. Då började symptomen igen, och blev bara värre och värre under tiden vi var hos Miccis och åt mat och bakade tårta, spelade Singstar. Så jag ringde doktorn, fick tid 20:45 i Täby, så var bara att åka dit. Hade innan druckit typ 2-3 liter vatten kändes det som, så bussresan med Cim var inte så najs, då jag typ höll på att pissa på mig ända från brottby. Så vid Roslags Näsby sprang jag upp i skogen och kissade lite, men lyckades stoppa det så jag hade lite kvar till läkaren. Och ja, självklart hade jag urinvägsinfektion, och kan hämta ut medicinen imorgon, ska göra det så fort dem öppnar! Har även smsat att jag inte kan jobba imorgon.
Så nu ska jag nog äta lite nudlar, fortsätta kolla tv, sedan sooova så jag kan gå upp tidigt imorgon.
Men tack tjejer för en asgrym kväll så länge jag kunde stanna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0