TAGGAD INFÖR ALLT!

Hohoh, jag känner stress! Första gången denna sommar? Men en najs stress. Jag har födelsedag imorgon! YEAH!
Så idag ska jag försöka få med mig massa najsiga personer så vi kan dra ut imorgon, de som har åldern inne alltså, resten blir ju på deras födelsedagsutgång!
Måste även skriva önskelista, hej jag heter louise och är alltid ute i sista sekunden? Men en till min papi iaf, för han åker jag inte till förens nästa vecka.
Annars gick jag upp 10 idag för att tvätta, trött som ett as, men var nog bra för nu kom jag upp i hyffsad tid, dock känner jag att jag inte sovit ordentligt på över en vecka, men det är ju fan sista sommarlovs veckan så nu kör vi!
Idag blir det att dra iväg på en grej, tar med mig Louise, bara hoppas på det bästa även fast jag har en lite dålig känsla i magen, och blir det inte positivt vet jag inte om jag kommer kunna njuta fullt imorgon, men det går nog bra.
Sen ska jag träffa Cia så hon får sitt busskort jag fick låna av henne igår, vi hade förövrigt en jävligt najs kväll. Blev massa skräckfilmer godis/popcorn och sedan chattroulette stor del av natten! LOL. Sen somna Cim, och jag och Cia snacka lite, sen somna vi med, vid typ 5... :D
Ikväll ska iaf typ jag och Cim dra på fest, hon hade tydligen fått instruktionen att ta med en snygg och singel tjejkompis, så det blev tydligen jag ;D Dock var det typ egentligen jobb ikväll, på spärrservice, men, känner mig lite sjuk *hosthost*
PUSS PÅ ER BEBISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0