hello.

HELT SERIÖST.
jag orkar fan inte med mig själv. vad är grejen?!
jag är en person som bryr mig sjukligt mycket. vad folk tycker, tänker, säger. allt det där shitet.
jag är också en person som jävligt fort bestämmer mig för om jag gillar en person eller inte.
svårare än så är det ju egentligen inte, antingen är personen grym eller inte.
så jag kan alltså börja gilla en person (vi pratar alla sätt här nu, vänskap, kärlek, attraktion-alla) efter att ha spenderat endast några få timmar med denne.
därför är det extra jobbigt när jag träffar en sån där grym person, som tillochmed är lite mer grym än alla andra, alltså det finns för mycket gemensamt, för bra liksom. för då gillar jag ju den extra mycket.
då är det också helvetes djävulskt svårt att inte tänka på personen, eller inte bry sig om vad man ser och hör.
nu har jag sett och hört så mycket att jag inte ens vet vad jag vill. vill bara bort.
för jag är ju fan dum i huvudet som ens tror att en sån grym person tycker att jag också är grym.

Kommentarer
Postat av: mikkiela

:( <3

2010-12-27 @ 23:22:56
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0