Love the way you lie

Nu mår jag riktigt piss igen. Fast också väldigt bra. Hatar när det ska vara något jävla mellanting och man inte vet om man ska skratta eller gråta. När vissa saker är asbra, känns asbra och vissa människor är förjävla bra mot en. Medans andra beter sig helt cp. Fast jag är också jävligt cp. Säger till folk att göra sig av med saker som får en att må dåligt, men inte gör jag själv det. Men nu måste jag. Jag har gått i mer än 4 månader och tagit skit och blivit behandlad som om någon äger mig. Ingenting för mig. Imorgon får det vara slutet. Måste bara bunkra upp med aggressioner, så jag inte börjar gråta. För på något jävla vänster har jag jävligt lätt för det senaste tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0