Today's gonna be a good day

YEAH! Har precis bokat biljett till Rise Against i vår, får väl se om någon annan jag känner också gör det eller om jag kommer stå där helt ensam :O Men glad är jag iaf.
Skulle väldigt gärna vilja sova nu, men det kan jag inte. Så bestämde mig istället för att göra det bästa av saken, och göra den här dagen grym. Först fixa sig, sen dra till skolan en timme och träffa tjejerna och prata om filosofiarbetet, sen direkt till centrum för mötet, hoppas så in i ! att det går bra. Beroende på hur mötet går vet jag inte ännu om jag ska jobba ikväll, men senare blir det iaf biljard med najsiga personer, eftersom att BÄSTA CECILIA FINALLY FYLLLER 18 ÅR IDAAAAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0