Long or shortyyy hair?

OKEJ. Nu är det såhär: hår.

Älskar långt hår, alltså. Det är stört snyggt, på rätt sätt såklart. Jag har lyckats spara ut mig efter jag klippte det kort för ca 2 år sen. Ångrade mig som en liten unge ibland alltså, lovade mig själv att aldrig mer klippa kort.

Men nu dååå. Farao vad jag är sugen på en snygg kort frisyr, ännu lite blondare. Damn. Blir helt glad när jag tänker på det vafan!
Sen tänkte jag, men okej, jag vill ju faktiskt ha långt fint hår till studenten, så JÄVLA snyggt. Och dagen efter studenten klipper jag av det, så kort och fint som jag vill ha.
Men, varför i helvetet ska jag gå och vänta ett halvår på något som jag kan och vill göra nu?!
Ja, jag kommer troligtvis ångra mig, om det inte blir jättesnyggt, vilket jag tror det kommer bli! GAH.
Därför ska ni nu hjälpa mig, var ärliga, helt och hållet. Jag ska visa er lite bilder på mitt långa hår/korta håret.
Sen bilder på fint långt hår/kort asmysigt hår. Sen kommenterar ni och skriver vad ni tycker.
Långt/kort. Mörkt/ljust. Klippa nu/efter studenten/inte alls. GIVE IT TO ME!

1: dagen jag klippte det. 2: london. 3: efter DD, tuperat o krullat som fan




Gillar dom här bilderna, gillar håret, men ska jag göra det igen ska det vara blondare, rakare. Vill ha färgglada slingor i också, iaf någon liten.
Typ såhär blondt och fint är det i mina tankar:
1:tjejen till vänster, GOSH. 2: tjejen till höger! 3: :D



mitt långa hår förr, innan det var ljusare:


VILL HA:

sen har vi ju fortfarande den här jävla sidecuten som ligger och gnager...!


Kommentarer
Postat av: Beccus

goosh, du är ser asbra ut i båda :O men gillar ändå långt hår bättre 8) SÅ, långt, ljust och inte klippa alls (y)

2010-12-17 @ 09:07:35
URL: http://rebesha.blogg.se/
Postat av: mikkiela

lång, ljust och sidecut! <3

2010-12-17 @ 16:04:49
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: Ellen

Det är ett linne från hm divided och kostar bara 99kr så skynda dit om du vill haffa ett (om det inte redan är slut) det är iaf nytt!

2010-12-18 @ 14:33:44
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: jannie

jaha! :) men varfor kom du inte fram om halsade?

Jo jag hade ju konstiga losogonfransar och haret uppsatt, sag inte alls ut som jag brukar igar!

2010-12-18 @ 21:57:12
URL: http://finest.se/jannie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0