Keep it up

Mitt konto visar 5 siffrigt belopp, för första gången någonsin. Jävligt coolt att se det kan jag säga, men jag ska göra som smartass Micaela, spara. Så nu ska jag sätta över hälften till mitt sparkonto. YEAH.
Har förövrigt stört ont i magen. Men ja, det är jul, nu får man äta som fän. Så det har jag gjort, och kommer nog fortsätta göra hela jullovet! AWESOME.
Imorgon blev jobbet ändrat från 11-20 till 16-20, nice som fän. Sen blir det utgång. TAGGAD.
Nu ska jag fortsätta kolla Grey's Anatomy season 6 som jag fått!

Kommentarer
Postat av: mikkiela

femsiffrigt belopp, oh how nice! :D

duktig louise som sparar och TAGGAA TAGGA TAGGA SOM FÄÄÄN PÅ UTGÅNG! ;)

2010-12-24 @ 21:55:34
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0