58 jävligt ocoola frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 23!

2. Vem var den sista du träffade? Sitter just nu med min lillelillebror så, ja, han.

3. Hur lång är du? 173 cm tror jag typ

4. Vilken var den senaste film du sett? Hm, minns fan inte, men kollade Grey's senast

5. Vem ringde du senast? Hasse

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Martin; Jag vet fan inte alltså :(

7. Vad är dagens planer? Äta middag, läsa lite bloggar, spela datorspel!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms är najsigast, men ibland är det fan värt att prata istället.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Ca 2 timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du? Typ blåanåge kanske?

12. När vaknade du idag? Lite till och från imorse, men gick upp ca 13:30 (y)

13. Har du någon gång hittat en katt? Man hittar alltid katter, men ingen som jag behållt nej.

14. Vilken är din favoritplats? Just nu har jag en favoritplats, men som jag nog inte kommer få befinna mig i/på igen. Men min säng är en bra plats. Sängar överhuvudtaget. Annars kanske lite överallt om man har bra sällskap.

15. Vilken plats föredrar du minst? Där det finns sjukt mycket folk, så det blir jobbigt. Platser där jag inte känner mig trygg, inte känner folket som finns runtomkring.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har faktiskt ingen jävla aning, får se var jag hamnar. Enda jag hoppas på är att jag är jävligt lycklig.

17. Vad skrämde dig som barn? för mycket.

18. Vem fick dig att skratta senast? Min papi

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja typ, men mina päron har.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror jävligt på, ibland utan, ibland med långbyxor, t-shirt, morgonrock över det=om jag är sjuk. Annars softa shorts-skönt linne/tshirt

22. Hur många kuddar har du i sängen? Mååååååååååånga

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, men bara typ 2 eller 3 gånger

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? converse alltid, men barfota är näjs

26. Är du social? Med folk jag känner bra-supersocial! Annars-njaa

27. Vilken är din favoritglass? Glasspinneglass? Lätt TWISTER. Annars är ju BJ bäst, men vanlig vanlijglass med chokladsås, inte mycket som slår det heller mina vänner.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en ny telefon JAPP. Annars softa med pengarna, köpa mycket mat är iaf ett som är säkert ;D

29. Tycker du om kinamat? Ja för faaaan.

30. Tycker du om kaffe? USCHOCHFYOCHBLÄ

31. Vad dricker du till frukost? Helst apelsinjuice, mjölk eller oboy!

32. Sover du på någon särskild sida? Sover överallt

33. Kan du spela poker? Nääää :/

34. Tycker du om att mysa? Ohyes

35. Är du en beroendemänniska? Så in i helvete

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nepp

37. Vill du ha barn? Jaaarå

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och helt okej franska kanske?

39. Har du någonsin åkt ambulans? Naej

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, för där finns det inte några fiskar och inget sjögräs. Men hav är coolt.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, mat och sen lite mer mat. Annars nöjen mest; musik, film, roligheter. Bra saker med andra ord!

42. Äger du dyra smycken? Inte så värst, tycker alla smycken är nice.

43. Har du någon gång testat narkotika? Neje

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi

45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner några stycken jävligt roliga människor

46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt ärr på magen, dagen innan vi skulle resa till Grekland och jag spillde hela min kopp kokhett te över magen. Gick med en kompress eller vad det heter över halva magen hela resan. Kan lova er att det var en riktigt mysig blåsa....

47. Vad har du för ringsignal? Kings of leon-crawl

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jaaa

49. Flirtar du mycket? Skulle jag nog verkligen inte säga

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Av söta Linn en jävligt najs sommardag i Brottby.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men antar att jag lär mig det inom en snar framtid.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nejdå

53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag håller just nu på med Tills din vrede upphör eller vafan den heter.

54. Läser du dagstidningen? Bara när jag har supertråkigt

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Oftast inte va

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit, de spelade en av världens bästa låtar.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min namntecking igår på krogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0