Charmigt!

Vet inte om jag skrev om serien 16 and pregnant, men den tittade jag iaf på i sommras på mtv.se. De avsnitten visas just nu på tv på mtv. Men iaf, såg häromdagen att det har kommit en fortsättning med 4 av de mammorna, Teen Mom. Så det har jag sträck tittat på några dagarna nu, och idag så hände charmigaste saken mellan det paret som valde att adoptera bort sitt barn. Det var så fint för efter att ha sett båda serierna o följt dom ser man hur mycket de älskar varandra.
Så här har ni videon av det jag menar, hahah börjar typ gråta lite varje gång jag ser det.


Kommentarer
Postat av: Teen mom

Hallå!

”Teen mom” har premiär på MTV söndagen den 6 mars klockan 18.10!!

2010-02-26 @ 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0