I wanna be, I wanna be, your superstar!

Nu har jag precis kommit hem från Daniel! Ååååh, fick lära mig en låt på piano, fett stolt! Dock var det grymt tsvårt o krångligt i början med fingrarna men sen gick det braaa! Fast spelar inte lika fort som Daniel -.- ;)

Gosh, idag då. Kom till skolan för lektion 08:00, men så kmr en lärare o säger att historian är inställd, pga av sjuk lärare o den är 2 timmar. Sen tillägger hon lite försiktigt att vår svenska lärare också är sjuk, vilket skulle vara lektionen efter! Och på det har jag en timmes håltimme efter. Så jag kom till skolan för att bara sitta och dryga i FYRA TIMMAR för att sedan ha 50 min franska, som dock gick vääldigt bra :)
Nu ska jag uppdatera mig med allt på internet, sedan blir det att lägga sig i sängen och läsa engelska bok, foooort!

geeee mig sommar, NU!

*becca, rubriken, lol fick den på hjärnan ^^

Kommentarer
Postat av: isabelle

Tack!!! Jag ska ha det megakul, moha! :D

2010-02-04 @ 22:10:26
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: daniel

fortsätt öva ;O

2010-02-04 @ 22:38:31
Postat av: becca

sv: ja, jag tycker också hon är en smula lik foki! :D

haha najs rubrik!

2010-02-05 @ 12:50:22
URL: http://rebesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0