There's a curse between us, between me and you

Var asnajs att träffa tjejerna igår, dock ångrar jag att jag inte kom/åkte dit tidigare.
När jag gick från bussen runt 2 så var jag så arg/trött/borta att jag trampade rakt ner i en vattenpöl så jag fick vatten ända upp på smalbenen! Hur fan kunde jag inte se den liksom...





I know I'd better stop trying
You know that there's no denying
I won't show mercy on you now
I know, should stop believing
I know, there's no retrieving
It's over now, what have you done?

Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I don't feel
It's over now
What have you done?

Kommentarer
Postat av: ...

fattar inte vad som är fel. varför du är så arg och varför du bara drog.

2010-02-28 @ 18:14:16
Postat av: Louise

Skulle vara lättare att svara om man vågade skriva sitt namn, Daniel.

Och det är verkligen inget som är fel, ingetingetinget.

Så jag ska inte förstöra mer för dig.

2010-02-28 @ 21:37:47
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: daniel

fattar inte vad du håller på med

2010-02-28 @ 23:52:10
Postat av: Louise

Jag säger bara hejdå så länge till en vän som inte kan sluta ljuga för mig och väntar på att den ska fatta att det inte är ok o fixa det på nått sätt.

2010-02-28 @ 23:58:20
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0