2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick igenom många saker som jag aldrig tidigare upplevt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hm, tror inte jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Ja, min underbara farmor.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, men också en liten tripp till Turkiet. 

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja så kommer det nog bli.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Det är väldigt många, både bra och dåliga.

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag har förstått vilka som vill mig väl o inte, vilka jag kan lita på, vilka jag ska satsa på.
At jag har blivit myycket bättre med mig själv.

9. Största misstaget?
Att jag har låtit alla som varit dumma mot mig vara dumma mot mig, och trott på att folk ska ändra sig vilket inte hände.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Körtelfeber, förkylning och influensan, vilket har resulterat i ett oträningsbart år :(

11. Bästa köpet?
Ingen jävla aning, alla mysiga grejs med Daniel som vi sen njöt av kanske.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, godis, smink skulle jag nog tro, bio också kanske!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mm, ja, Daniel gjorde mig riktigt glad största delen av året.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Sexy Bitch-Akon, och massor av glada men också hundratals låtar som jag tagit till när allt inte stått rätt till.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Well, första delen av året har jag varit gladare än någonsin, men nu sista delen av året har jag varit ledsnare än någon annan gång i mitt liv.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget, den som inte uppskattar den jag var kan dra åt fanders!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtit männsikor trycka ner mig så jag var längst ner och med det förstörde andra väldigt vackra saker.


18. Favorittidning?
Tv tidningen? Typ enda tidningen jag läst detta år. Nej, Metro också fan.

19. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy, AA, Gossip Girl, One Tree Hill, The Hills, The City?

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja, hata är ett otroligt starkt ord som jag inte haft användning för på riktgit ännu, men det människor har visat sig vara mycket sämre än vad jag trodde i början av året.

21. Bästa boken du läste i år?
Lätt Mansons!

22. Största musikaliska upptäckten?
Hm, har nog inte kommit någon ny direkt som jag kommer på, har bara grävt djupare i de jag redan lyssnat på sedan tidigare.

23. Något du önskade dig och fick?
Ja

24. Något du önskade dig men inte fick?
Ja

25. Årets bästa film?
Årets bästa film kan jag omöjligt utse tror jag, kommer ju fan bara ihåg de filmer jag sett de två senaste veckorna för det är så många varje vecka, men senast; Avatar!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Morgonpromenad med Louise o hunden Socker, baka tårta, Daniel kom o vi hade det bäst, tårta o paket hos mor, åkte sen till far, mer tårta o paket o mer bäst med Daniel. Det var nog den bästa födelsedagen jag haft..

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja

28. Vad fick dig att må bra?
Daniel, musik, mig själv när jag förstod hur bra jag är

29. Kommer du ha några nyårslöften iår?
Löften o löften, bara lite guidinglines som jag ska försöka att hålla mig till

30. Vad har du lärt dig under det här året?
Att man inte kan lita på någon, inte en endaste jävla person.
Förutom en själv, så älska dig själv, mest, annars faller du.

31. Vem saknade du?
Min farmor, Isabelle, den killen jag blev kär i

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har nog inte träffat så många nya människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0