21 januari, I will never fall because of you again

Sitter i datorsalen, svenska lektionen var inte mkt till lektion...
Har lite ångest över alla uppsatser som måste bli färdiga, men det går nog bra. Trafiken går bara bättre o bättre iaf, så den klarar jag nog på måndag.

Idag är det en vanlig dag, för de flesta. För mig med egentligen, dock känns det som en dag av misslyckande. Fast ändå inte. Men det skulle varit en speciell dag. Om jag inte hade varit misslyckad. Men jag var ju inte misslyckad, det var inte mig det var fel på. Jag är värd mer än så.
Därför får denna dagen bli dagen jag är glad över att jag inte tänker ta skit eller bry mig om att jag inte är uppskattad av dig på det sättet som alla andra blir av dig. För jag är bättre än så, I rise above eller va man säger. På riktigt, så är det. Jag är inget att skämmas över så varför göra det kan jag undra?
Det är bara feghet.
Det var inte jag som sumpade det, det var du. Kanske bra att det inte kom till den här dagen?
Dock var den 21 januari 2008 den bästa dagen i mitt liv. Det kan jag inte föneka.
Men nu kan jag inte skriva mer för jag vill inte börja gråta i skolan.

Kommentarer
Postat av: Louise

Louise, du är bäst. Du är den jag har haft ja, ALLTID haft vid min sida, glada som jobbiga stunder. Du vet att jag ALLTID finns, så fort det är nåt, säg till :) Vi klarar ALLT Louise. Folk som underskattar det, FINE, men du och jag vet sanningen. Från 1992, så länge så det inte får plats. BÄSTA:)Dessutom ses vi imorgon tjejen! Du blir det ULTIMATUM, för vi äger! KOm ihåg det vännen! <3

2010-01-21 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0