Gratis presentkort från Gratis5! :D

Vet ni?! Nu har jag samlat ihop tillräckligt med poäng på Gratis5 för ett presentkort på 100 kr på presenkortstorget, där man kan välja mellan hur många butiker som helst att anväda sitt presnkort i! 100 kr! Fan vad najs! Och det går mega lätt, därför tycker jag att alla ni som läser ska bli medlem, och blir ni medlem genom min länk får ni 25 extra start poäng, och jag får 5 ;)
Bli medlem!
tryck bara på bilden eller nån av länkarna för registrering

Som sagt funkar denna sidan, underbart! Gratis presentkort, får se vilken affär jag ska välja nu! :D

Gratis5.se

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

done! <3

2010-01-18 @ 18:03:32
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0