Ransom notes keep falling out your mouth

Hahhaa, vet ni vad jag har gjort? Börjat kolla på Paradise Hotel, och jag älskar det! Ja fy fan! ;)
SÅ nu ska jag kolla typ 2 avsnitt till innan jag sleepar, och imorgon blir det tråk skola, men med boxning!

Btw, vet du? Jag har slutat vänta. Jag är tydligen inte ens värd ett litet svar. Eller ens ett hej på hur länge som helst. Och jag sa till dig. Och skrev till dig. En endaste sak, bara ta kontakt. Men det är över. Dock saknar jag dig, så det gör ont. Men allt går väl över? Det gjorde det ju för dig.

All at once the music stopped, the feeling ran away 
An ugly picture of me and you, but nothing I can change
You know what happens with the lights back on
The less you know the more you want (you want, you want)

Never be the same, never feel this way again
I give you anything but you want pain.
A little water please, I taste you all over my teeth
Never again, just tonight, ok
Never again, just tonight, ok

Kommentarer
Postat av: daniel

vi behövde inte snacka med varadnra på några dagar efter ditt utbrott.

2010-01-13 @ 23:05:41
Postat av: isabelle eriksson

louise, jag vet precis hur det känns. Men du ska veta att du är för bra för honom. Du är bäst, och du ska inte behöva vänta på någon som du älskar :s Aldrig.



Tro på dig själv och tänk på att du kan få någon som är tusen ggr bättre. Det är det jag försöker göra nu <3

2010-01-14 @ 11:43:21
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0