You can talk all you want

Inatt kunde jag inte sova, la mig 1 men somnade inte förens halv tre. Så får jag grov ångest när jag inte kan somna och då blir det ännu svårare att somna! Hatar att jag inte kan sova längre.
Alarmet ringde 8 imorse, fixade mig, käkade lite. Kompisar till mamma kom och vi började packa och flytta ner lådor och möbler till släpet, men allt tog för lång tid så mami skjutsade mig till Daniel, där var jag en liten stund, sen var det hem igen och hjälpa till mer. Och nu har jag bara sängen och en liten byrå där teven står på kvar i mitt rum.
Nu är jag så trött så jag ska hämta dricka och kolla massa Grey's! Så jävla najs med gamla avsnitt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan inte heller sova på nätterna, så jag kollar på film, det funkar :)

2010-01-03 @ 15:37:06
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com
Postat av: Linnea

sv: hmm, det kanske är djävulens tid. Då är vi väll Djävulens barn dåra ;) men det är ju liksom omöjligt att somna, man ligger i sängen och bara: "Jaha, det här var ju kul. vad är klockn nu då?" och sen sover an bort hela dagen O.o

2010-01-03 @ 21:04:11
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0