Bad day

Men hej, asså varför ska jag bli sjuk nu?! Riktigt jävla bad day idag asså. Blev ett fucking breakdown och cryingcryingcrying, men papi var snäll, och sen åkte vi och åt på Donken i Hägernäs, sen handlade vi. Jag plockade maffigaste godispåsen, och vet ni vilken godis jag hittade?! JAG DÖR! Gula smileymunnar ni vet, med salt på, asså underbart! Har dock inte ätit något ännu, vetefan om det får plats just nu. Plugget går shit också. Trodde det skulle gå bra att plugga när man är sjuk, men att må såhär och prestera bra med plugg, not working.
Nu fryser jag som en jagvetintevad, så blir att plocka filtar och se om soffan kan få mig må liite bättre.

Här har vi dom, asså fy fan vad gott!


update: Drömde en dröm inatt, men sen mindes jag den inte när jag vaknade. Dock när jag hörde en typ "hårdrockslåt" på radion i bilen idag så poppade den upp i min skalle!
Jag var på väg hem typ klockan 4 på morgonen någonstans ifrån, fest kanske? Gick iaf längs en äng på ena sidan och hus på andra. Så ser jag ett bord typ mitt ute på ängen, och sen lite till höger om det står det en scen. Det är Kiss som är där, sen plötsligt sitter de vid bordet! Sen plötsligt igen så har jag en systemkamera runt halsen och jag baaaa YES fan vad coolt, fotar dom så in i helvete. Tyckte det var ascoolt att jag stötte på dom, och jag skulle få asnajsiga bilder och alla skulle bli avundsjuka! Haha, tror jag drömde det eftersom Kiss ju faktsikt är i Sverige denna helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0