Cold Water

Igårkväll blev det en random bio så jag drog iväg hemifrån typ åtta på kvällen, aja det var najs.
Idag försökte jag sätta klockan på tio, snoozar lite, sen råka jag självklart stänga av det så jag vaknade halv ett av att det ringde, inte så bra...
Nu måste jag nog gå och sova om jag ska orka upp kvart i sex, sen blir det skola, hem till mami fixa lite, iväg till Gärdet för ännu en sommarjobbs intervju, sen ska jag troligtvis göra något jag aldrig tidigare gjort, som jag är grymt nervös över... Träffa någon från internet som jag aldrig träffat förut, IRL. Vetefan hur det kommer gå, men förmodligen hörs vi nån gång sent på tisdag kväll, eller så mobil bloggar jag under tiden.
Onsdag är jag ledig iaf, skönt som fan.
Usch, jag har riktigt ont i magen över allt nu, men men det ordnar sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0