OMFG

Okey people, I'm home, and alive!
Skola imorse, tråk lektioner, sen bar det av en snabbis till mami för att lämna grejer och fixa lite, sen åkte jag till Gärdet, gick på intervju och fick sommarjobb! Så jag har typ två nu... :D
Sen så fortsatte jag mot Märsta, där jag träffade personen från internet som jag aldrig tidigare träffat, IRL. GOSH, har nog inte varit så nervös sen typ, ja, sen jag typ inte kan minnas. Fy helvete asså, men det gick bra! Schysstaste killen ever! :D Dock kommer jag nog behöva smink på mer ställen än bara facet ett tag framöver! Heheh
Och nu är jag hemma och pratar med BECCA! :D Fy fan, crazy shit som händer i våra liv nuförtiden asså!

Kommentarer
Postat av: becca

haha ja fifan! :D

2010-06-08 @ 22:26:43
URL: http://rebesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0