People keep dragging me in different directions

Hem från båten 3 h försenad igår, pga av att det var man över bord. Det var alltså det jag och borsan såg under natten då, när de hissade ner en båt med 3 män i läskiga dräkter precis utanför vår hytt vid 00:00. Vi gick upp till däck, det kom 4 polis/ambulans båtar, en helikopter med starkare strålkastare än vår båt. Vid 01 bestämde vi oss för att sova, då vi fortfarande bara körde runt runt runt i våran båt, likaså typ tre andra båtar utanför. Vid 03:00 vaknar jag igen och då har de hissat tillbaka lill båten, och vi fortsätter vår kurs rakt mot Finland. Efter 3 h, undrar om de hittade personen... Åt gjorde jag iaf, så in i hevlete. Men fa-an vad gott. Köpte lite najsigt grejs också!
Igår kväll blev det bara chill hemma, då jag inte orkade åka någonstans även fast det fanns förslag.
Nu ska jag snart dra iväg till Hampus, ska övningsköra lite med papi påvägen också! Men iaf, vi hörs nog inte förens imorgon då jag nog stannar där, och sen jobb till 18:00 imorgon.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0