There's like an echo in my head

Nu börjar jag bli riiiiktigt nervös inför intervjun, vaknade av ett sms från dem där koderna till portarna stod! Har läst lite på deras hemsida, hela är dock på engelska, men det låter bra.
Barnvaktningen igår gick iaf jättebra, vi byggde lego och lekte med bilar och Turtles. Sen fick jag honom att somna jättefort, så då kollade jag Ocean's Eleven, och sen början av Hajen 3. Samtidigt som det kom en BAOTA nattfjäril och attackerade mig i mörkret typ, hoppa upp som fan ur soffan och var tvungen att hålla för munnen för att inte skrika! Slogs med kuddarna jag hade, hahah, fy fan, snyggt det skulle sett ut!
Nu ska jag gå och duscha med frisör schampot, sen blir det väl att försöka få ner någon mat men som inte kommer gå så nervös som jag är, jag vill ha det här jobbet, soooo bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0