18 mars

Jag mår riktigt dåligt just nu, mega huvudvärk och mår illa. Trött som fan. Även fast jag gått och lagt mig typ 22 varje dag, vilket är väldigt bra för att vara mig(!)
Så nu ska jag ta en tablett, skriva läxa/läsa bok och sen äta middag och sen kanske gå och lägga sig riktigt tidigt?
Vill inte må dåligt imorgon iaf..



update: HOLY CRAP, hela huset började skaka så in i bomben o det kändes o lät verkligen som att någon typ bombade taket! Sen kom jag på att det nog var snö från taket som rasade, så går jag ner och det är vääärldens största snöhög som har åkt ner. Dock brevid trappan, så den ovanför dörren är fortfarande kvar... Skulle man få det över sig är man begravd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0