A Warning from Beyond the Grave

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här videon. Den är otrolig. Grät gjorde jag iaf.
Sades att hon vägde 39 pounds som minst, o när jag sökte på google kom det upp att det var 17 kg! Det är så himla läskigt att det ens kan bli så fel i hjärnan. Och när hon mätte sin arm, pröva själva att ta pekfinger mot tumme, o sen ännu mindre, det var hennes arm. Gåshud genom hela filmen, och jag hade en dålig känsla av att det inte skulle sluta bra. Men så fick man se henne efter 2 år då var hon så mkt bättre, o hon såg flera år yngre ut, i början ser hon ut som 70. Men sedan faller hon tillbaka, hon kan knappt prata. Och det slutar med det värsta.
Hittade videon på Joannas blogg, en tjej som var med i tv serien tonårsliv, hon har också anorexi. Men hon blir bara bättre och bättre, och det är så himla kul att läsa att det, just nu, bara blir bättre o bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0