Orm massage!

OMG! Visste ni att det finns orm massage!
Typ ett spa i Israel har det >.< Jag skulle aldrig mitt liv klara av att ligga där o få massa ormar över mig som ringlar runt på min kropp!


bild:expressen.se

bild:aftonbladet.se

Först såg jag artikeln på Aftonbladet, och där står det att det kostar ca 650 kr.
Sen blev jag så nyfiken på orm massagen att jag sökte på google och då hitta jag en artikel från Expressen, och där skriver dom att de kostar ca 550 kr...
Man blir ju lite fundersam på vad man egentligen ska tro om dessa tidningar, men jag har nog ändå aldrig ansett dom som direkt trovärdiga, dock kan de skriva om intressanta saker ibland, och det är ju som sagt deras jobb, att få läsare, inte att skriva sanningen.

update:
dock såg jag nu när jag kollade datumen att den ena var från 2008 o den andra 2009, så de skiljer ju lite i tid o kan därför skilja i pris.

Kommentarer
Postat av: becca

haha, oj här var man källkritisk!! ;) bra där! :D

2010-03-02 @ 19:16:36
URL: http://rebesha.blogg.se/
Postat av: daniel

haha coolt :D:O



du borde pröva att bli tvättad av doktor fiskar ^^ :):) de vill ajg göra ^^ verkar vara en upplevelse xD

2010-03-03 @ 00:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0