SALEM AL FAKIR, ohyes!

Ursäkta men nu måste jag lacka!!!
Vad i helvete!!!!!!!!!!!! SALEM AL FAKIR skulle vunnit för faaaaaaan, så kmr en liten * jag vet inte vad o förstör allt! FITTA!
Kan inte ens sitta kvar o se när hon sjunger igen, bajs vad han skulle vunnit! Han var och är ju bäst! Kolla bara och lyssna bara på honom, U ND E R B A R T !


Dock är detta inte vidon från idag, o idag var han ännu bättre o ännu najsigare!

update: jag var väl inte den enda som såg att den där pianisten under hans uppträdande såg lite ut som Björn Gustafsson? Och det var ju Björn Gustafsson, och nu kolla jag o hitta en artikel som visade att jag hade rätt, hahah.

Kommentarer
Postat av: becca

Haha... värre hade det varit om Andreas Johnson eller någon annan bajs hade vunnit. DÅ hade jag lackat ut ordentligt!

2010-03-13 @ 22:55:05
URL: http://rebesha.blogg.se/
Postat av: Linnie

ASSÅ FYFAAAN VAD HAN ÄR BRA! JAG HATAR ATT "TANTEN" VANN........

2010-03-14 @ 10:34:37
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0