So damn good

Core var det jobbigaste jag gjort på läääänge! Fy helvete, är fortfarande helt skakis i kroppen och gosh, längtar inte efter att vakna upp imorgon och va helt mörbultad, eller jo, liite. För det var så länge sen!
Och nu då?! Logga in på facebook och hade en ny vän förfrågan, Sofie Karlsson, hm, jag känner ingen sån.. Kollade bilder och sen ba :O Min brev vän, hon måste fått brevet och nu hitta hon mig på facebook :)
Sen har jag bara en liiten mysig känsla i mig, hihihi.
Godnatt ska sova efter Hollywood fruarna ;D

btw, kollade nya programmet stjärn kockar eller va det hette, men xappade till outsiders när de va reklam, o de va folk med annourlunda utseende. och det var en man där som va svensk, men typ en tumör i facet, men åh han verkade så snäll o trevlig o man blev bara glad av att känna hans glädje att leva! :)
Ska se om jag hittar de avsnittet imorgon på tv3play så jag kan se hela, så kan jag länka.

Kommentarer
Postat av: mikkiela

ååh jaaa melontuggummin är så jäkla goda!

önskar att jag hade en låda full av dom och att dom aldrig tog slut! xD

2010-03-08 @ 22:14:49
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0